Shema strani | Kontakt | Obveščevalne liste | Povezave | Oglaševanje | Webmaster | English

Partnerji:

Mednarodna orientacijska zveza Olimpijski komite Slovenije - Združenje športnih Zvez Fundacija za šport Ministrstvo za šolstvo in šport
Domov / Aktualno / Novice

Novice

Povabilo k sodelovanju pri vodenju Orientacijske zveze Slovenije

OZS, sreda, 14. 8. 2013

Pozdravljene, orientacistke in orientacisti.

Orientacijska zveza je odprto in demokratično zasnovana organizacija, zato v skladu z veljavnimi pravili dosledno  vsako leto izvaja volitve vodstva zveze in njenih komisij. Seveda pa smo zaradi potrebe po kontinuiteti in upoštevaje pripravljenost posameznikov za delovanje v zvezi, nekateri za določene funkcije izvoljeni po večkrat.

Ves čas se srečujemo s tem, da bi za uspešnejše delo zveze in močnejši razvoj orientacije v Sloveniji, pa tudi v izogib pretirani obremenitvi posameznikov, rabili še večji krog aktivnih članov. Zaradi tega razloga in zato, ker sta bili izraženi dve osebni želji po zamenjavah na ključnih funkcijah – predsednika izvršnega odbora in blagajnika, je izvršni odbor zveze na zadnji seji sklenil, da se članom OZS se pošlje poziv za kandidaturo na funkcijah pri delu OZS, predvsem za funkcijo blagajnika in funkcijo predsednika.

Zato vas v imenu izvršnega odbora vas vabim, da svoje predloge, pa tudi morebitna vprašanja v zvezi s tem, posredujete čimprej na način, ki se vam  zdi najprimernejši: neposredno na listo, neposredno name ali pa posredno preko klubov ali sedanjih članov vodstva zveze.

Predloge bomo obravnavali na prvi prihodnji seji izvršnega odbora, ki bo sredi septembra, formalno pa bodo volitve novega vodstva, tako kot vsako leto, točka rednega letnega občnega zbora v decembru ali januarju.   Letos s pripravo tega hitimo tako zaradi najave nepreklicnih zamenjav na dveh ključnih funkcijah kot tudi potrebe po opredelitvi prednostnih usmeritev delovanja in sofinanciranja v prihodnjem letu. Smiselno je namreč, da se o programih in prioritetah dogovorimo še preden oddamo prijave na razpis Fundacije za sofinanciranje v letu 2014, ki ga pričakujemo v oktobru oz. novembru.

V nadaljevanju dajem še kratko pojasnilo v zvezi s  kadrovskimi potrebami:

Predsednik izvršnega odbora:
Ob koncu leta 2013 zaključujem svoj četrti enoletni mandat. Funkcijo sem zadnja štiri leta sprejemal, ker se ni javil noben primernejši kandidat. Imel sem sicer nekaj idej o močnejšem nadaljnjem razvoju delovanja zveze, vendar je zaradi kronične preobremenjenosti v službi in še kakšnega drugega razloga ostalo bolj pri željah. Mislim, da je v tem času zveza v organizacijskem in finančnem  smislu delovala razmeroma stabilno, kakšnega večjega vsebinskega premika pa razen pri mladincih ni naredila. Ker tudi v bližnjem prihodnjem obdobju ne vidim možnosti, da bi se sam kaj več angažiral okrog tega, mislim da je prav, da prevzame to funkcijo nekdo drug.

Predsednik  izvršnega odbora kot zakoniti zastopnik zveze zastopa OZS pred državnimi organi in drugimi organizacijami ter tretjimi osebami in vodi delo izvršnega odbora. Zaradi svoje vloge lahko s svojo vizijo in delovanjem bistveno vpliva na delovanje zveze v celoti. Predvsem skozi to, kako si oblikuje krog svojih sodelavcev in kako ter koliko jih vključi v delovanje za zvezo oz. orientacijo nasploh. Najmanj, kar se od predsednika IO pričakuje pa je, da zagotovi osnovno in zakonito delovanje zveze kot prostovoljne združbe klubov.

Blagajnik:
Irma je že pred nekaj meseci, po nekaj  več  kot treh letih opravljanja funkcije blagajnika, izrazila svojo nepreklicno odločitev, da opravljanje funkcije zaključi v septembru. Ker je to na nek način najavljala že tudi prej, mislim da  je korektno to željo upoštevati.

Ta funkcija ne izhaja iz orientacijskega športa kot takega, ampak je predvsem odgovorna strokovna naloga, podobno kot v kateremkoli drugem društvu ali gospodarski družbi. V orientacijski zvezi se je obseg tega dela v skozi leta postopno povečeval, tako da sedaj že nekaj časa presega okvire prostovoljnega dela enega posameznika.

Ocenjujem, da bi bilo v sedanji fazi operativne naloge iz finančnega področja smiselno razdeliti med več izvajalcev, od katerih bi eden s formalno vlogo blagajnika prevzel tudi koordinacijo te ekipe. Ožja področja, ki bi jih lahko prevzeli posamezniki, ne da bi to bila pretirana obremenitev za vsakega od njih, bi bila lahko: vodenje poslovnih knjig, fakturiranje, plačilni promet in finančno spremljanje projektov (tudi npr. mladinske reprezentance).

Zato vabim vse, ki bi jim bilo tovrstno delo izziv, da se javijo. Za konkretno razdelitev dela se bomo dogovorili na podlagi prijav.

Druge funkcije:
V tem trenutku sicer ni neposredno izpostavljena potreba po nadomestitvi ali dopolnitvi na kateri od številnih drugih ključnih funkcij, skoraj na vseh področjih delovanja pa bi bili veseli še kakšnega aktivnega člana. Zato je zaželeno, da vsakdo, ki je poleg dosedanjih članov, pripravljen delovati na katerem od področij, to pripravljenost izrazi, ker bo to zagotovo dobrodošlo pri oblikovanju predloga bodoče sestave vodstva zveze in njenih komisij.

Lep pozdrav.
Vlado Sedej, predsednik izvršnega odbora Orientacijske zveze Slovenije


Seznam novic

SSOL 6 - BILTEN23. 5. 2022
Bilten za DP Dolge proge in Štafete8. 5. 2022
Orientacist leta 2020/219. 2. 2022
SkiO DP, SOL 2 objavljena zadnja navodila28. 1. 2022
Bilten SSOL2 Ljubljana16. 12. 2021
Bilten SSOL1 Sežana13. 11. 2021
Bilten DP mešane šprint štafete21. 10. 2021
Objavljen je Bilten SOL 9 13. 10. 2021
Objavljen je Bilten SOL 7 v Podpeči28. 9. 2021
Štartna lista, DP šolsko28. 9. 2021

Stran: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41

Preverite, ali ste med tistimi tekmovalci, ki so na sprint tekmah letos zagrešili kakšno napako, ki bi jih sicer stala diskvalifikacije. Plakat (v PDF obliki) je leta 2018 po švicarski predlogi pripravil Krešo Keresteš. V kratkem se obeta tudi preverjanje znanja za vse registrirane tekmovalce! :)